pátek 13. února 2009

Škola je tady

Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale teď už to asi o moc lepší nebude. Tenhle týden mi začala škola a jak je dobrým zvykem eurokreditových systémů, máme všude nějaké skupinové i individuální úkoly a projekty. Narozdíl od toho, jak to obvykle vypadá na VŠE však nemáme jeden deadline pro prezentaci a hotovo (popřípadě ještě jeden deadline ve zkouškovém pro seminárku), ale máme něco odevzdávat téměř každý týden. Haha. Takže teď jsem například asi 45 minut trávila rozesíláním e-mailů ohledně všech čtyř předmětů ve snaze domluvit si interní termíny a schůzky skupin.
Celkově jsem ale, pokud jde o předměty, zatím spokojená. Vypadá to, že budou zajímavé, prakticky zaměřené a že se sice v průběhu trimestru (semestr mají rozdělený na dva trimestry) asi zblázním, ale závěrečná zkouška má většinou minimální váhu - tak se aspoň pak nebudu muset učit.
Taky jsem zjistila, že Católica je soukromá škola a ti méně šťastní, kteří musí platit školné, prý platí asi 500 euro měsíčně a navíc za každou zkoušku, kterou jdou dělat. Zdejší studenti asi mají zazobané rodiče.
Každopádně už jsem se tu zabydlela. Za minulý týden nám stihli zavést wifinu a teplou vodu. A taky přišlo sluníčko. Hurá.

Žádné komentáře:

Okomentovat